Отзывы
Оставить отзыв16.09.2016, Египет,SENTIDO MAMLOUK PALACE RESORT 5 *****
Ведущий менеджер Алена Гладкая
Добрый день! Хотела написать Вам раньше, но замоталась на работе! Спасибо Вам большое, отдохнули очень хорошо! Отель хороший, нам понравился! Очень приветливый и открытый персонал! Даже муж был в шоке, т.к. не ожидал такого сервиса от Египта! Они сейчас очень клиентоориентированны и максимально стараются, т.к. нет русских и туристов намного меньше! Территория отеля не очень большая, но ухоженная! Основная часть отдыхающих — арабы с семьями! Ведут себя скромно! Рестораны были разделены: для арабов и для европейцев, в европейский арабов не пускали, но нам можно было ходить в арабский! Хорошая анимация скучно не было! Очень хороший был номер, через день пополняли мини бар.
Хорошо убирали номер.
Питание нормальное!
Каждый день на ужин было гриль меню, безумно вкусная выпечка и супы, пакетированные соки, много овощей и фруктов, рыба,можно было бы придраться к мясным блюдам, но персонал старался)
Единственный минус отеля, это то что, в основном корпусе, очень старые номера.
Мы при заселении дали денюжку на рецепции и нас поселили в хороший номер! Просили с видом на море, нам дали с боковым и часть денег вернули!))) Удивили)))
Персонал настолько приветлив и старается, что даже не обращали внимания на мелочи!)
Экскурсии брали через тур оператора, тоже очень приветливые ребята, хотя и немного навязывали))))
Поездкой очень довольны, только из-за вылета/прилета неудобного у нас получилоcь всего пять дней(((
Спасибо Вам большое!
02.09.2016, Изаиль
Ведущий менеджер Алена Гладкая
Аленочка, добрый день! мне оооооочень понравился Израиль, да так, что я туда уже хочу вернуться))) я была на экскурсии Вифлеем- Иерусалим, но через компанию "Зевс".. во-первых они меня так накололи с трансфером по прилету, что мне уже ничего не хотелось, а во-вторых у них не было в мой день такой экскурсии…писать ничего не буду, пусть остается на их совести, просто больше не буду через них ездить и расскажу по максимуму друзьям, что с ними связываться не надо..фоток у меня к сожалению нет,я была одна и ваще находилась под таким впечатлением, что не до съемки было..
18.08.2016, Турция, Ambassador beach 4* кемер
Ведущий менеджер Алена Гладкая
Альоно, доброго дня!
Відпочили ми чудово, проте, звісно, є коментарі. Відразу скажу, що вашою допомогою повністю задоволена і маю лише позитивні враження від нашого спілкування.
Пропоную вам до перегляду мою довжелезну петицію. Надя в копії, можливо, у неї теж буде, що додати.
По готелю:
— російськомовний персонал на рецепції готелю веде себе по-хамськи (дівчата, обох звати Ольга): грубіянять, міміка говорить сама за себе. Зіпсували перше враження від заїзду. Щось запитати на рецепції — це кожен раз вихід із зони комфорту: ти чітко розумієш, що їм на тебе плювати, адже тут щодня по 100 таких як ти. Поведінка відповідна. Фе.
— за 9 ночей постіль нам змінили лише раз, і то тільки тоді, коли ми залишили чайові, як експеримент. Питання: за що я тоді до того гроші заплатила? Хай би вже тоді оголошували на сайті: якісне прибирання за додаткову плату.
— заселили в найдальший корпус із подальшою відмовою переселити ближче, все лише за додаткову плату.
— у нас під час дощу протікав балкон. Після мого дзвінка на Рецепцію нам рявкнули, що спитають, що з цим можна робити і так ніколи цю проблему і не вирішили. Добре, що дощ пройшов, а то ми би так стакани і тряпки всю ніч підставляли…
— чистота номерів залишає бажати кращого, протирання підлоги важко назвати прибиранням. Балкон так взагалі ні разу навіть не протерли.
— у ванній було два дозатори з милом — ні один не поповнили до кінця нашого проживання, хоча вони закінчились за 3 чи 4 дні до виїзду. Довелось користуватись тим, що взяла з собою про запас.
— величезна проблема з шезлонгами на пляжі: якщо приходиш після 8 ранку, то це твої проблеми, що тобі немає місця. Та, власне, і о 7 ранку вибір не такий уже й великий.
— басейни в готелі працюють лише з 10:00 до 18:00…
— готують смачно, проте щодня все одне і те ж.
— в ресторані море народу, а працює лише один автомат з кавою (теж через раз) і то її просто неможливо пити.
— знайти вільний столик в ресторані теж проблематично.
— посуд часто брудний, надщерблений, особливо чашки.
— серветки видаються по одній на трапезу. Якщо не вистачило — бігаєш за офіціантом і просиш ще.
— ОООО!! Апогей: ланч-бокс о 4 ранку в дорогу — це було щось! 4 чи 5 шматочків якогось пирога і крихітне яблуко. Дякую і на тому. А гід в готелі нам так красиво розрекламував бутерброд…. Як результат — весь день голодні. Чому весь день — написала нижче в описі екскурсії.
По туроператору:
— чітка робота в аеропорту та під час трансферів. Сподобалось.
— інфозустріч можна було провести і швидше, а не на наступний день.
— абсолютно непотрібна в сотий раз зупинка в ще одному магазині по дорозі в аеропорт.
— ми їздили на екскурсію в Памуккале від JoinUP. Так от, харчування — це просто жах! Завезли в якусь столову на обід (я навіть не смію це назвати рестораном), де нам і сидіти було не дуже приємно, не те щоб обідати. Туалет на вулиці, до нього ближче, ніж на 50 метрів не підходь — аромат нереально вбивчий. Про ще дві зупинки в одній і тій же кафешці по дорозі туди і назад у нас трішки позитивніші відгуки. Цілий день в дорозі, в автобусі нічого їсти не можна, навіть яблуко… Благо, що хоч пити дозволяли. Заплатили по 60 доларів — не знаємо, за що. Та ще й нас так собі ввічливо попросили залишити водіям чайові. Вхід в басейн Клеопатри 32 ліри, гід без докорів сумління бере 13 доларів при обмінному курсі 2.9, ще й хамить у відповідь, коли її питають, на що ще 3 долари. Посилає самим знайти квиток за 10. WOW, оце сервіс. Знову ж таки, цілих три непотрібні зупинки-екскурсії в магазини по дорозі…
Це все, що змогла зараз згадати. Надіюсь, вам це буде корисним. І прошу, не сприймайте це особисто. Ви тут ні до чого.
Дякуємо за допомогу в організації відпустки. Попри все, ми чудово провели час.
Якщо у вас іще будуть запитання — з радістю відповім.
12.08.2016, Египет, Шарм
Ведущий менеджер Юля
Хочу поблагодарить Ваше Агенство в лице Юлии Олейник за организацию нашего отдыха в августе 2016, в отеле Sea Club. Спасибо за такт, терпение и выбранный с ее помощью отель. В связи с нашей занятостью, по сути — из-за нас, подбор и оформление тура заняли довольно длительное время. Тем не менее, Юлия очень профессионально сделала все необходимое, максимально упростила нам способ и сроки оплаты, и даже обеспечила нам отличный прием там! С радостью воспользуемся Вашими услугами еще и будем рекомендовать Вас нашим друзьям.
10.08.2016, Турция
Ведущий менеджер Марина
Сейчас мыслями вернулась обратно в Турцию… На столько тепло на душе…, и в то же время сложно, когда понимаешь , что совсем недалеко находится рай…
Я очень рада нашему знакомству с Fun Travel. Собираемся в следующее путешествие в Таиланд, так что прийдется Вам дальше со мной работать:)
15.07.2016, Туреччина
Ведущий менеджер Юля
Юлінька дякую вам)))) мені все сподобалося! Я відірвалася!! Крутняк))) чекаю вас в вересні в театрі!!! І надіюсь шо надалі будемо співпрацювати))))) обнімаю! Папа!